Πέμπτη, 30 Αυγούστου 2012

Μαύρη Πρόπολη ?

Καιρό είχα να κάνω καμιά ανάρτηση...
Μπορεί να μην είχα τον χρόνο να επικοινωνήσω μαζί σας, αλλά σαν πιστός αναγνώστης, διάβαζα την κάθε σας ανάρτηση.
Στο θέμα μας τώρα.
Φέτος είπα να ασχοληθώ και με την πρόπολη, και έβαλα σίτες συλλογής.
Είμαι αρκετά ευχαριστημένος από τη συλλογή, αλλά τώρα τελευταία αρχίσανε να μαζεύουνε μαύρη πρόπολη.









Δεν ξέρω αν αυτό είναι φυσιολογικό ή βρίσκουν κάτι άλλο και το χρησιμοποιούν σαν πρόπολη.
Σε πρώτη φάση απομάκρυνα όλες τις σίτες που δεν είχαν μαύρη πρόπολη και τις έβαλα στον καταψύκτη. Τώρα δεν ξέρω τι να κάνω με αυτές που έχουν μαύρη πρόπολη. Να τις στείλω για ανάλυση? Έχει τύχει σε κανέναν άλλον το ίδιο?

9 σχόλια:

  1. Έχω και γω κατά καιρούς σκούρη πρόπολη. Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Έχει να κάνει με την προέλευση μάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω διαβάσει ότι κάποια φυτά δίνουν σκούρη πρόπολη, αλλά τόσο μαύρη??? Δεν ξέρω ίσως..

      Διαγραφή
  2. έγινε ασφαλτόστρωση, πρόσφατα στην περιοχή του μελισσοκομείου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έπεσε κάτι τέτοιο στην αντίληψη μου. Εγώ περισσότερο φοβήθηκα τα λάστιχα που κάθονται πάνω τα μελίσσια, μιας και είναι η πρώτη φορά που τα χρησιμοποιώ.

      Διαγραφή
  3. Διάβασε μια ανάρτησή μου - 2009 - σχετικά με τα λάστιχα αυτοκινήτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επόπτη ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου. Αν προσέξεις την φωτογραφία μου στην αρχή του blog μου θα διαπιστώσεις ότι τα μελίσσια μου τα έχω στο μελισσοκομείο μου πάνω σε τσιμεντόλιθους. Φέτος για πρώτη μου φορά τα μετακίνησα και αναγκαστικά πήρα λάστιχα για να τα βάλω.
      Αυτό που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι ότι σε ένα σεμινάριο που παρακολούθησα στην Καστοριά σχετικά πρόσφατα, ο ομιλητής μας έλεγε για την υγρασία και οτι οι κυψέλες δεν θα πρέπει να ακουμπάνε στο έδαφος και καλό θα ήταν να είναι πάνω σε 2 "λάστιχα". Μάλιστα έψαχνε να μας δείξει φωτογραφία από τα δικά του μελίσσια.
      Επίσης σε σεμινάριο που παρακολούθησα στο Εργαστήριο Μελισσοκομίας του ΑΠΘ παντού λάστιχα έβλεπα. Φανταζόμουνα οτι αν οι μέλισσες "παίρνουν" κάτι από τα λάστιχα τότε δεν θα τα χρησιμοποιούσαν στο ΑΠΘ.
      Μάλλον θα πρέπει να την πάω για εξέταση γιατί αλλιώς δεν θα βγάλω άκρη...

      Διαγραφή
  4. Θωμα για σιγουρια καντο αναλυση,μπορει ναναι απο πισσα απο κολωνες της ΔΕΗ.Μη καταστρεψεις και την καλη κριμα θαναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κανε την ανάλυση και αν θες κανε καμια αναρτηση επί τούτου,να ξέρουμε κ εμείς αν το συναντήσουμε απο που προέρχεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΘΩΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΦΥΚΤΗΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΡΟΤΣΙ . ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΤΗΛ. ΣΤΟ EMAIL MELITASOS@GMAIL.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσαρμοσμένη αναζήτηση