Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2011

Άγιος Μόδεστος

Ο Άγιος Μόδεστος ήταν προστάτης των Ζώων.



( Η φωτογραφία είναι από το blog http://agiografikesmeletes.blogspot.com/2010/12/blog-post_30.html ) 
 

Σήμερα το έμαθα και εγώ. Μου το είπε η μητέρα μου που το άκουσε από τον παπά στην εκκλησία. Ο πάτερ είπε πως ο Άγιος Μόδεστος ήταν προστάτης των Ζώων και διάβασε υπέρ υγείας των Ζώων και των μελισσών και μοίρασε αλάτι και ψωμί. Ελπίζω οι προσευχές του μαζί με τις δικές μας να εισακουσθούν διότι η βαρρόα σε συνδυασμό με κάποιες ιώσεις φέτος μας έχει θερίσει.



2 σχόλια:

  1. Tις ευχές μου σε όλους!!!

    Καλέ μου φίλε,σ'ευχαριστώ για την επικοινωνία,θα τα λέμε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και τις δικές μου ευχές σε σένα Βαγγέλη και στην οικογένεια σου. Όταν βρείς λίγο χρόνο θα περιμένω να μου γράψεις για την παραφίνη που σου ζήτησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσαρμοσμένη αναζήτηση