Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2010

Ταλαιπωρία στη διεύθυνση αγροτικής ανάπτυξης...

Τέλος Ιουλίου χώρισα τα μελίσσια μου και από 30 τα έκανα 50. Ήθελα να βγάλω μελισσοκομικό αυτοκίνητο και μου είπαν από το τμήμα αγροτικής ανάπτυξης  της νομαρχίας ότι πρέπει να διαθέτω 50 κυψέλες. Οκ τους είπα θα τα κάνω 50. Αφού λοιπόν τις έκανα 50 τις κυψέλες με πολύ κόπο και πολύ χρόνο, πήρα τηλέφωνο στην αρμόδια υπάλληλο στα μέσα Αυγούστου για να κλείσω ραντεβού προς έλεγχο των κυψελών μου. Η υπάλληλος μου είπε ότι την εβδομάδα που θα είχα εγώ άδεια δεν μπορούσε γιατί είχε κάποιες υποχρεώσεις και ότι θα ξαναμιλούσαμε για να κλείσουμε ένα άλλο ραντεβού, χωρίς όμως να μου αναφέρει οτι έχω κάποιο χρονικό περιθώριο.   Σήμερα πήρα τηλέφωνο ξανά την υπάλληλο και  η απάντηση της ήταν : έπρεπε να με πάρετε τηλέφωνο ποιο πριν τώρα δεν μπορούμε να δηλώσουμε αύξηση των κυψελών από διαίρεση, πέρασε ο καιρός, μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου θα μπορούσαμε να τα δηλώσουμε.
Στην ερώτηση μου "γιατί δεν μου το είπατε αυτό την προηγούμενη φορά που μιλήσαμε ; " Πήρα κάτι απαντήσεις του τύπου "δεν ξέρω , αλλά τώρα δεν γίνεται να τα δηλώσουμε."
Εσείς ξέρετε αν υπάρχει τέτοια χρονική δέσμευση? 

15 σχόλια:

  1. ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΧΡΙ 1300 ΩΦΕΛΙΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΨΕΛΩΝ ΜΟΝΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ.
    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΗΜΑ.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Τάσο δεν ενδιαφέρομαι για μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Αυτοί στη νομαρχία μου είπαν ότι μέχρι 4 τόνους μικτό βάρος χρειάζεσαι 50 μελίσσια . Τι γίνεται ρε γμτ με δουλεύουν? Την ασχετοσύνη τους την πληρώνω εγώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεχρι 1300 κg ωφελιμο δεν υπαρχη οριο στα μελισσια.
    Απο 1300 και ανω χρειαζεσαι μελισσοκομικο βιβλιαριο και να εισαι εγγεγραμενος στα μητρωα αγροτων.
    τον περιορισμο τον εχεις απο το μητρωο αγροτων οπου για να εγραφεις πρεπει να εχεις το λιγοτερο 35 κυψελες.
    Για φορτηγο μεγαλυτερο απο 4ton πρεπει να εχεις βιβλια εσοδων-εξοδων.
    Δεν θυμαμαι πια ειναι η ΦΕΚ που το γραφει και δεν εισαι υποχρωμενος να γνωριζεις. Πηγαινε πιασε τον υπαληλο να ξεστραβωθει να βρει την ΦΕΚ γιατι δεν εισαι υποχρεωμενος να γνωριζεις εσυ,και τσιμπα του και ενα Έντυπο αξιολόγησης δημοσίων υπαλλήλων για να κανεις άσκηση πειθαρχικής δίωξης σε Δημοσίους Υπαλλήλους και σε Υπαλλήλους Ν.Π.Δ.Δ.,για (Μη έγκαιρης διεκπεραίωσης των υποθέσεων των πολιτών) (Αρνησης συνεργασίας των υπηρεσιών του) στα ΚΕΠ ΓΙΑ να μαθει να κανει σωστα την δουλεια του η να παει σπητι του!!!
    Γιατι εσυ και εγω τους πληρωνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για την κατοχή αυτ/του μέχρι 3500 ton. μικτό αλλά μέχρι 1300 ωφέλιμο δεν χρειάζεται αριθμός μελισσών αλλά να δηλώνεις στην φορολογική σου δήλωση έστω και 1€ εισόδημα(έχω βγάλει και εγώ). Όσο για τα υπόλοιπα, συμφωνώ με τον Apismellifera, μην διστάζεις να του την κάνεις, σε βασανίζει άδικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κανε μια εκτύπωση το παρακάτω και πηγαινε τους να ενημερωθούν!
    http://www.omse.gr/wp-content/taxinomhsh_fix_se_mh_kata_kyrio_epagelma.PDF

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια. Η αλήθεια είναι ότι ακόμη θα παιδευόμουν αν δεν σας άκουγα. Πήγα στη Διεύθυνση Συγκοινωνιών και μου είπαν αυτά που μου λέτε και εσείς... Το νερό μπήκε στο αυλάκι και ξεκίνησα τις διαδικασίες. Τώρα το ερώτημα είναι τι αυτοκίνητο να πάρω? Βενζίνη ή πετρέλαιο? Θέλει λίγο ψάξιμο το πράγμα μιας και δεν θέλω να διαθέσω πολλά λεφτά. Κάθε συμβουλή, ευπρόσδεκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πετρέλαιο με ικανότητα έλξης 2τ

    οπωσδήποτε 4x4 με μπλοκέ! γιατί αλλιώς θα βλαστημήσεις ...

    με κοτσαδόρο!

    και μετά ένα τρέιλερ που να χωρά τουλάχιστον 30 διώροφες. + 20 που θα παίρνει το αυτοκίνητο = 50.

    Και είσαι αρχηγός.

    Αν κάνεις περισσότερα από 100 - 150 μελίσσια τότε πάς σε άλλο μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φιλε Παναγιώτη, το μελισσοκομείο μου είναι κοντά στο χωρίο μου και μετακινήσεις των μελισσιών μου δεν κάνω. Το αυτοκίνητο που σκέφτομαι να πάρω θα ήθελα να μπορώ να το έχω περιστασιακά και στη Θεσσαλονίκη, γι'αυτό παίζει και η βενζίνη. Τέλος το αυτοκίνητο δεν θα πρέπει να ξεπερνά τους 2,5τ. μεικτό βάρος. Πολλά θέλω ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά ,Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη ,ειρήνη και ευτυχία.
    Η ελπίδα να κυριαρχήσει στον κόσμο, για κάτι καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια Πολλά με Υγεία και Αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρονια πολλα με υγεια και ευτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά ,Υγεία και Ευτυχία!
    Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ όλους (αν και λίγο καθυστερημένα). Καλές γιορτές και υγεία σε σας και στις οικογένειες σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και καλά
    Για το αυτοκίνητο εγώ έβγαλα άδεια για αμάξι κλούβα 2750 κ προσκομίζοντας το μελισσοκομικό βιβλιάριο, το Ε1 και εκκαθαριστικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσαρμοσμένη αναζήτηση