Παρασκευή, 6 Αυγούστου 2010

Επιτέλους τα κατάφερα ...

Μετά από δύο παντελώς αποτυχημένες προσπάθειες να φτιάξω τις δικές μου βασίλισσες ακολούθησε μια προσπάθεια με 7 όμορφα βασιλικά κελιά, που όμως τα 6 πρόλαβε και τα χάλασε μία λίγο πρόωρα εκκολαπτόμενη βασίλισσα. Σήμερα ήρθε η ώρα να δικαιωθώ στα μάτια των δικών μου που επέμεναν πως είναι άδικος κόπος. Χρησιμοποιώντας ένα δυνατό μελίσσι και σαν έναρξης και σαν αποπεράτωσης έφτιαξα 23 βασίλισσες ( που στα δικά μου μάτια μοιάζουν οι ομορφότερες - μεγαλύτερες ). Δυστυχώς από την αγωνία μου ξέχασα την φωτογραφική μου μηχανή και οι φωτογραφίες που έβγαλα είναι από το κινητό και μάλιστα είναι τραβηγμένες προς το τελείωμα του μοιράσματος των βασιλισσών στις παραφυάδες. Έτσι φαίνονται μόλις 6 προστατευτικά κλουβιά.




Δεν πειράζει στην επόμενη προσπάθεια να είμαστε καλά θα τραβήξω περισσότερες φωτογραφίες.      

5 σχόλια:

  1. Σ΄ευχαριστώ Βασίλη και σε σένα εύχομαι καλή αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. THOMAS ΝΑ ΤΙς ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ,
    ΤΙ ΛΕΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.!!!!
    ΜΗΤΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημήτρη πριν κοιμηθώ τις έχω στο μυαλό μου και όταν ξυπνάω είναι πάλι εκεί. Αυτό δεν είναι πάθος, αρρώστια είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συγχαρητηρια παντα ετσι,συμπερασμα¨ο επιμενων νικα΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσαρμοσμένη αναζήτηση